Het geheim achter de succesvolle ‘Vlaps Vakantiehuus’ campagne

Humor scoort. Dát, in combinatie met een goed concept en de perfecte mix van beeld en geluid, zijn de drijvende kracht achter het feit dat je als kijker moeiteloos de boodschap onthoudt en de emotie voelt die je als zender wil overbrengen.

Een ludiek campagneplan

Samen met Univé Oost & HUUS hebben we om tafel gezeten en ons ludieke campagneplan gepresenteerd om de twee merken in de schijnwerpers te zetten onder het FC Twente publiek. Want laten we eerlijk zijn, wie wil er nu niet elke Tukker als klant?

Hoewel we die droom misschien niet kunnen waarmaken, kunnen we wél zorgen voor een flinke dosis creativiteit, een doordacht concept en een perfecte uitvoering van de campagne van begin tot eind.

Dus, wat is het geheim?

Een combinatie van een doordacht concept, humor en een vleugje emotie, perfect uitgevoerd tot in de kleinste details. Met meer dan 450.000 duizend views en 8.000+ deelnemers die meededen aan de campagne-activatie. Dat is wat de ‘Vlaps Vakantiehuus’ campagne zo succesvol maakt.

Let’s work together.
Let’s work together.