Tegen de stroom in voor een nieuwe powersolution

We vertellen je hoe!

HITEC Power Protection

  • Conceptontwikkeling
  • Marketingstrategie
  • Brand Management
  • Productlaunch

Continu over stroom beschikken, óók – of beter gezegd: júist – als de stroom uitvalt. Het is een korte en bondige omschrijving van het speelveld van de Dynamic UPS-industrie. Diezelfde industrie staat nou niet echt bekend om haar omarming van vooruitstrevend design. Toen marktleider HITEC ons vroeg haar nieuwe productlijn internationaal te lanceren, zagen we onze kans schoon om de boel eens flink op te schudden. Met de juiste onderbouwing en een strak gecoördineerd tijdspad pionierden we ons een weg richting designinnovatie.

IQ

Merkontwikkeling

  • Conceptontwikkeling
  • Marketingstrategie
  • Brand Management (regie)

De 3D Product Movie van de PowerPRO2700, de nieuwste trots van HITEC, illustreert hoe we tegen de stroom in een stroom aan attentiewaarde wisten te ontketenen.

Krachtig, stijlvol en spraakmakend. Zo valt de launch van de PowerPRO2700 het beste te omschrijven. We bedachten een pay-off die hierbij aansluit: The New Standard for Continuous Power. We richtten een landingspage in, compleet in de stijl van de PowerPRO2700. Ook HITEC zelf kreeg een re-design. Weg met de designstandaard binnen de UPS-markt: grauw, kill en ‘quick and dirty’. Maak kennis met de allure die bij een wereldwijde marktleider hoort.

EQ

Visuele Identiteit

  • Logo design
  • Huisstijlontwikkeling
  • Typografie, kleur en elementen
  • Stationary

Weg bij de design standaard binnen de UPS markt, grauw, kil en ‘quick and dirty’. We ontwikkelden een 3D Product Movie met allure, zoals je van een marktleider mag verwachten. Rondom de internationale product launch werd door een groot team aan merkspecialisten en designers elke communicatie uiting opnieuw ontwikkeld tot aan een re-design van het HITEC merk aan toe. Als ondersteuning van de launch richtten we een landingspage in. Hiermee wilden we dezelfde merkbeleving meegeven als in de productmovie, om zo vervolgens leads te genereren.

XQ

Marketingactivatie

  • Productlaunch

De PowerPRO2700 Product Launch werd versterkt door tal van mediakanalen om de aandacht binnen deze nichemarkt compleet op HITEC te vestigen. Met onder meer gesponsorde (social) media campagnes en een meertalige persbegeleiding was de PowerPRO2700 in één klap bekend binnen de doelgroep. Met een stroom aan leads als gevolg.